120423 - 2 år och 9 månader!

Idag är det bara 3 månader kvar till lillskruttans födelsedag!



Febern som kom förra veckan försvann lika fort som den kom. Himla lustig sjuka, över 38 grader på förskolan, över 39 på kvällen hemma -> Alvedon, 39,9 på natten och så på morgonen var det borta igen... Skumt! Inga övriga symtom. Hon har dock fått lite hosta nu efter, men inget överdrivet.

I fredags lyxade jag och Mejan till lunchen ordentligt, gjorde pannkakor med lite blandat i som sedan serverades med färska jordgubbar och Keso! Namnam!



Helgen rusade iväg som vanligt. Lördagen sov jag bort halva dagen efter nattens jobb och därefter fixade jag och Meja oss och åkte och lämnade henne hos sin mormor samt intog middag där. Meja fick sedan spendera kvällen där medan jag och M inkasserade en julklapp - Pang på Pensionatet på Konserthuset. Den var bra, jag tyckte första akten var lite seg, men det tog sig i andra!

Söndagen tog vi efter sconesfrukost ett ordentligt tag med golven här hemma innan vi åkte en liten sväng och hämtade köpemat och fick sedan äntligen träffa släktens lilla nytillskott, M:s nya lilla kusin på drygt två veckor. Jisses vilken liten plutt (som ändå inte var SÅ liten)! Vägde ju verkligen ingenting ;) Meja fick provhålla lite, dock när lillplutten var lite hungrig, och hon var så stolt!

Melinda - Mamma till Maja ♥

aaw, och snart har ni en egen liten bebis igen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress