120822 - Myser
Fotograferingen till tidningen häromdagen gick bra! Meja tyckte fotografen var rolig, så hon smilade upp sig ordentligt på varenda kort ;) Idag var bilden i tidningen, och ja, den var väl okej! Tyckte att min mage såg ut som en stor degklump bara, jag somkänt mig så smal de sista dagarna ;) Menmen, det är förhoppningsvis Juno folk kollar på, och inte min mage!
 
 
 
Igår började vi dagen med lite hembesök från BVC. Jag mådde lite konstigt igår, kände mig alldeles mörbultad i hela kroppen, och frös och svettades om vartannat. Vet inte om det var amningen som spökade på något sätt. Blev i alla fall bättre framåt eftermiddagen.
 
Till middagen fick vi finbesök av C, R och lilla E. Bjöd på köttfärs- och tacopaj, och blåbärspaj med vaniljsås/-glass till efterrätt. Alltid lika trevligt att ses! Lilla Juno som delvis var anledning till besöket var dock inte så social. Jisses vad ungen sover! I princip hela dagarna utom när hon äter, och möjligen någon halvtimme eller så utöver det. Får passa på och njut de stunder hon är vaken. Jag njuter i och för sig även då hon sover, sniffar och gosar :) Njuter så länge denna tiden varar, det är ju inte länge alls...
 
Dagen idag har varit lugn, fick lite fikabesök av mormor och mamma på förmiddagen, annars har jag mest suttit i soffan med Juno, och plockat litegrann här hemma. Meja har hjälpt pappa i trädgården lite.
 
Nilla

Så fina syskonbilder! Man blir tårögd och nostalgisk när man ser det - inser att den tiden kommer aldrig tillbaka.... NJUT!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress