120825 - Ensamma
I torsdags tog vi oss en tur till stan på förmiddagen. Meja var sugen på lek i lekparken där, och så skulle vi få tag i gympaskor till gymnastiken som börjar nästa vecka. Började med att kolla på Stadium, där det inte fanns några, men däremot hade de sko-erbjudande (tag 3, betala för 2), så jag råkade hitta lite i stället ;) Skulle väl inte lägga pengar på det just nu egentligen, men det var ändå skor jag skulle införskaffat under de närmsta månaderna - 1 par walkingskor, 1 par träningsskor, och så hittade jag vinterkängor! Billigt och bra blev det mot vad jag hade tänkt mig att lägga på det annars! :)
 
 
Gick sedan till KappAhl för att leta gympaskor till Meja, och där fanns flera olika modeller, dock bara rosa och prinsessiga. Hon förälskade sig i alla fall i ett par, så det fick bli dem! Köpte sedan med oss take away thai-buffé till lunch, yummie!!
 
 
Igår var det efter en lugn förmiddag dags för vagning på BVC. Hade inte gått så mycket bättre denna gången, men 20 gram åt rätt håll i alla fall! Så länge hon är nöjd är jag inte speciellt orolig :)
 
 
Väl hemma igen fick vi besök av denna sötnosen och hennes matte, som flyttar till Göteborg idag.
 
 
Idag har vi blivit lämnade ensamma för första gången, M är och jobbar! Han har ju några fler pappadagar i samband med födelsen att ta ut, men de tar vi nästa vecka i stället :) Just nu går det hur bra som helst, skruttungarna ligger på varsin sida av mitt knä och sover, och jag fick lite datortid!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress