120828 - Promenader
Yepp, nu är jag lite stolt. Promenad blev det igårkväll som planerat, och så en idag på morgonen också innan vi skulle till BVC på dagens vägning. 3 km igår och samma idag, inte i någon vidare hög fart, men vad gör det?! Jag rör äntligen på mig igen ;) (för övrigt kan ni följa mina promenader m.m. i träningsbloggen som nu startat upp igen)
 
 
 
När vi kom hem efter vägningen blev det lunchtillagning / uppätning, tömning av diskmaskinen och upphängning av lite tvätt innan jag slängde mig här i soffan. Ska ligga här ett tag till tänkte jag, till Juno blivit hungrig och ätit, sen får man väl förbereda lite middag och så. Efter det är det äntligen dags för Mejas gympa! Som hon längtat hela sommaren! Hoppas det blir lika poppis som vi tror :)
 
 
Dimish

Åh en sån liten plutt! Underbar bild när hon ligger på soffan :) Såg er idag när jag körde genom rödeby. Du ska inte med på babycaféet nån dag?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress