- Myshelg & Alla ♥

Lägligt att skriva ett inlägg om förra helgen nu när det nästan är helg igen ;)

Lördagmorgonen började jag och Mejan med att baka scones och anvjuta dem till frukost tillsammans med M!


På dagen var det dags för kalas för käraste lillasyster som skulle fylla 11 år!



På söndagen blev det en tripp till leklandet, men det får komma i ett eget inlägg!

I tisdag var det som nog ingen missade att det var alla hjärtans dag. Vi brukar fira det litegrann, man missar ju aldrig ett tillfälle att ta hand om varandra lite extra liksom ;) Innan jag åkte till jobbet satte jag ett kort och en liten paket som Meja valt ut på disken i köket. När jag kom hem gav vi Mejan hennes paket, en gosig morgonrock (som hon skulle fått ändå) och en film. Gissa om hon blev lycklig när hon fick öppna paket :)



Även jag hade fått lite när jag kom hem. En fin teckning av Mejan och fina rosor! Med på bilden ses även den fina ljusstaken jag fick av M i examenspresent.





Kvällens meny bestod av:
Skinktoast med melon
Plankstek med fläskfilé, potatis- & palsternacksmos & champinjonsås
Hemgjorda semlor





Förmiddagen efter blev det lite mellis bestående av massa god frukt innan jag försvann mot jobbet igen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress