- Tävling

Hittade en tävling som jag hemskt gärna skulle vilja vinna!



De kurser jag skulle vilja vinna framför allt är:

Naturfotografering 299 kr
En stor kurs om allt inom naturfotografering, landskap och djurfotografering!
Tycker denna verkar jättebra eftersom utomhusbilder är det bästa jag vet. Tror man kan ta finare bilder utomhus överhuvudtaget, av alla slag, med hjälp av denna kursen! 

Redigering 299 kr
Kurs i redigering i Photoshop och Elements, ta del av mina favoritverktyg och lär dig dom viktigaste funktionerna genom pedagogiska videos.
Lite Photoshop kan jag ju, men just redigering av bilder är inte min starka sida där, och det hade varit alldeles toppen att få någon som förklarar för en!

Här hittar du bloggen och tävlingen!

ida-maria, mammablogg från Nacka med BF 22/4

Nu vet jag!

Och jag förstod det:)

Hihihi!!!!

Monia



Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress