120110 - Sjuksköterska!
Kom på att jag glömt bjuda er på ett inlägg om mellandagarna ju. Det finns dock inte så mycket att säga, på juldagen var jag på fest hos en tjejkompis (väldigt lugnt då jag jobbat natten innan) och sen har jag och Meja haft jullov och tagit det väldigt lugnt!

Förra veckan var det dags för slutseminarie på C-uppsatsen. Det kändes sådär... Vi blev godkända på opponeringen, men fick en del kritik av examinatorn på vår uppsats (det fick dock alla). Det har känts sådär sedan dess, och kompletteringarna vi fick sitta och fixa förra veckan kändes det som att vi inte visste om de var rätt, så som han ville ha det. Det har varit en ångestladdad väntan! Idag kom dock ett mail... Vi är godkända, jag kan numera titulera mig sjuksköterska!

Jag ska försöka formulera ett inlägg sen med tankar och känslor kring min utbildning och att jag nu ska ta ett nytt stort steg i livet!

Förutom detta trevliga som har hänt så har Meja börjat sin inskolning på den nya förskolan denna veckan. Det känns helt okej än så länge. Hon har inte brytt sig så mycket om oss, så imorgon ska vi lämna henne en stund. Vi har bara varit där rätt så korta stunder, en timme igår och två timmar idag. Imorgon är det dags för lunch där :) Det känns som att inskolningen kommer bli himla smidig då hon redan är så inne i rutiner och så!
Malin

Grattis!!! vad kul :D

Melinda - Mamma till Maja ♥

STORT GRATTIS till dig Sussi :D Häääärligt!!

Elin

Stort grattis! Vad härligt :-) Själv börjar jag med c-uppsatsen på måndag, blir nog tungt men försöker se ljuset i tunneln nu ;-D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress