120128 - Heltidsarbetande småbarnsmamma
Ja, nu kan man alltså kalla sig det. Nu har det bara gått två veckor, knappt, men jag förstår inte hur man hinner med allt! Nu har jag ju själv valt att det blev heltid, men det kändes bäst så just nu till att börja med!

På jobbet går det framåt i alla fall. Jag går ju intro nu, och jag känner mig sjukt osäker. Har ju dock bara gått en vecka med sjuksköterskan, och jag tror att det är skillnad när man börjar "göra det själv" också då man ska tänka själv o.s.v.

Denna veckan är sexdagarsvecka och i torsdags var jag ledig tillsammans med Mejan. Vi spenderade dagen hos Jossan och lilla Nea, vilket var så trevligt så :) Lite prat, promenad och så är aldrig fel!



Tro det eller ej, men vi har faktiskt fått oss lite lagom med snö till o med här nere hos oss! Meja har fått dras i pulkan till dagis ett par dagar denna veckan plus från bussen till Nea och hon älskar det :) Sitte roch flinar hela tiden sötnosan :)

Lunginflammationen har det gått bra med. Sista antibiotikadagen idag, och självklart började ungen hosta lite inatt igen, vilket hon inte gjort sen andra natten efter vi fick medicinerna... Får väl se om det blir likadant inatt igen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress