120712 - Leklandet
Fyy vilken meningslös dag tisdagen var! Vaknade tidigt igen, och var så galet trött hela dagen att jag knappt fick någonting gjort. Eller jo - bakade lite goda fullkornsfrallor gjorde jag och Mejan, och diskade lite. Det var väl ungefär det...
 
Igår vaknade vi återigen till mulet väder, så ringde lillasyster och frågade om de ville åka med till Leklandet. Det ville de, så vi + mamma och lillasyster + kusinerna begav oss dit. Meja hade så kul så, men såklart klarnade vädret upp medan vi var där så det blev kokhett där inne (inhyst i ett gammalt växthus...) till slut. Barnen var alldeles svettiga och fick pausa mitt i lekandet med lite memory-spelande.
 
 
Fick ta oss en dopp i mammas och deras pool när vi kom hem igen för att svalka av oss.
 
Lyckades i alla fall på kvällen ta tag i städningen av sovrummet - en sak till avbockat på listan! Bara att fortsätta idag, vädret ser inte ut att bli så mycket att gå ut i ändå. För övrigt tänkte jag försöka öva mig lite med nya kameran som jag faktiskt haft ca en månad nu, men inte haft tid att riktigt lära mig, bara fotat med auto-inställningarna. I tisdags började jag läsa på lite i alla fall, och ska fortsätta lite idag :) Sen hoppas jag ju på att kunna köpa något nytt objektiv i höst!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress