- Buzzador: Dove Nourishing Oil Care intensivbalsam

För ett tag sen fick jag hem en stor tub samt några små att dela ut av Dove's Nourishing Oil Care intensivbalsam från Buzzador. Jag har de senaste veckorna använt balsamet efter varje hårtvätt och måste säga att jag är nöjd!

Det första jag la märke till var att det doftar väldigt gott, och att det var tjock härlig konsistens på det. Håret blir väldigt mjukt och lent precis som det ska bli av balsam. Dessutom känner jag att håret känns rent längre än tidigare, så det tynger liksom inte ner och gör håret fett även om det verkar återfukta väldigt bra. Jag tycker mitt hår har blivit lite glansigare och ser friskare ut än tidigare! Det kommer nog bli fler inköp av detta balsam tror jag :)

Och förresten, ni har väl inte glömt att ni också kan bli medlemmar i Buzzador och få testa produkter gratis?! Gör det gärna här eller ange mig (sussey) som referens när ni reggar er! :)

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sv: Kan tänka mig att hon har 86/92 i storlek.. Viggo & Mejja verkar väldigt lika i kroppen :)



Kan tänka mig att dom växer i strl.98 lite smått i sommar :) t-shirts är ju bra att köpa i större storlekar, för dom kan ju sitta både lite tajt och pösigt :) Men just byxor är svårt till Viggo, han har så smal midja och korta ben :p Men har märkt att vissa kläder även här i strl.86 börjar bli för korta och små nu...



Hoppas allt är bra med er :)

KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress