- Vecka 17
Det är knappt att jag vågar säga det, men... (peppar, peppar) jag trivs faktiskt riktigt bra med att vara gravid för tillfället. Det trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle säga efter Mejas graviditet när jag var så sjukt trött hela tiden ;)

Vikten står än så länge kvar på +-0. Skönt! Med Meja hade vikten precis vänt vid denna tiden, hade gått ner 7½ kg innan... Helt oavsiktligt ska tilläggas!

Vi har börjat fundera en del på vem som gömmer sig inne i magen, könet och hur bebisen kommer vara o.s.v. Lik Meja eller inte, sova på nätterna eller inte m.m. Könet tror jag oftast att det är en flicka till, eftersom graviditeterna har varit rätt lika i symtom! Dock mår jag lite bättre denna gången tror jag, så då velar jag över till pojke ibland. Spelar ju dock absolut ingen roll :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress