120314 - Bilduppdatering

Här har ni en liten uppdatering om vad vi haft för oss på sista tiden förutom de nätter jag jobbat och dagar jag sovit då!


Ute har vi varit i massor i det ljuvliga vårvädret som gjort oss äran att närvara ganska många dagar :)


Lekstugan har fått sig lite vårfix med gardin och balkonglådor som kommit upp!


Sått fröer har jag och Mejan gjort. Bland annat till tomater och gräslök! Det har börjat komma upp små skott nu =)


Mamma & lillasyster kom på gofika en dag.


Kanelbullar har jag & Mejan bakat, såå gott! Blev för en gångs skull normalstora, jag brukar göra mastodont-bullar annars, utan mening ;)


Till Melodifestivalfinalen blev det räkmackor :) För övrigt blev resultatet precis som jag trodde, och jag blev nöjd, gillar låten!


En egen skottkärra var Meja och köpte för sina alldeles egna pengar.


Nya gympadojor fick hon också. Märkte när vi skulle ta fram de som inte använts på några månader att de började bli lite trånga ;) Ett par ut-och-leka-skor och ett par lite mer "fin"-skor.

Melinda - Mamma till Maja ♥

Här bjuds man på fina bilder som alltid :) Räkmackorna ser grymt smarriga ut, men det ska dock vara egenskalade räkor ;) och fikat såg inte dåligt ut det heller ;) Och va kul för Meja att ha en lekstuga! Det skulle Maja älska! Som tur är har hon en hemma hos min mamma :)

madde

Sussiiiiiiiii det va inte snällt nu blev jag sjuuuuuuuuuuuukt sugen på räkmacka!

Lotta, mamma till Lucas

Vilka härliga bak och vårbilder! =)



Vi är nu på full gång igen =) Har lagt till dig på min nya bloggs Bloglovin, då den gamla bloggen med Sotbosen inte är aktuell längre! Hoppas vi ses ofta =)



Kram!

Kenneth

Hej!



Jag såg att du vid något tillfälle har skrivit om Buzzador på din blogg. Jag studerar marknadsföring och skriver ett examensarbete om buzz marknadsföring. Till detta vill jag gärna komma i kontakt med buzzadorer och höra om deras åsikter och erfarenheter om att buzza.



Jag skulle därför uppskatta om du ville ta dig tid att svara på en enkät som finns på http://www.webropolsurveys.com/S/67675E2EE3E5ABC3.par



Tack!

Kenneth

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress