- Vecka 25



Jag känner mig faktiskt fortfarande inte så speciellt gravid. Vad jag kommer ihåg kände jag mig tyngre med Meja vid det här laget, men det är ju så svårt att minnas med. Jag blir nästan lite paff ibland då jag går förbi spegeln, för nu är där verkligen en riktig gravidmage, som jag knappt märker är där?

Men visst, det börjar kännas lite jobbigare på jobbet, och igår när jag hade fixat i trädgården hela dagen kändes det som svanken höll på att gå sönder på kvällen. Så visst, kroppen börjar säga åt mig att ta det lugnt! Är ju ändå tredje trimestern nu...Shit, vad fort det går denna gången! Hoppas slutet går lika fort, för då var det inte kul sist. Nu ser jag fram emot en ledig sommar med fint väder och massa gos med Mejan innan hon äntligen ska få ut "sin" efterlängtade bebis! Oj, som hon längtar! Och vi med såklart :)

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Astrid Lindgrens värld låter ju supermysigt! Vi har också funderingar på det i sommar =) Har en sommarstuga i Lönneberga... Förra sommaren kollade vi in Bullerbyn =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress