120525 - Sommar!

Jag är lycklig! Kan man bli annat i detta vädret?! ;) Ända sedan förra helgen, fredag idag igen, har vi haft strålande solsken och uppemot 25 grader i skuggan. Ljuvligt! Tänk att vädret kan påverka ens humör så mycket! Riktigt högsommarvarmt har det varit, nästan lite sådär tryckande värme. Knappt att jag vågar säga det, men det skulle nästan behövas lite regn... Om natten ;)

I lördags tog i alla fall jag och Mejan oss en tripp till lekparken!



De små bilderna är klickbara!

På söndagen blev det middag hos M:s föräldrar.



Måndagmorgonen tog vi tag i att ta fram Mejas pool, något måste man ju ha att svalka sig i!


Klickbara!

För övrigt går det bra med napparna! Hemma har hon inte haft dem sen vi lämnade dem hos Pippi. Eller jo förresten, en dag när hon skulle vila middag kom hon plötsligt med en napp i munnen, då hade hon hittat den i sitt rum någonstans. När hon hade somnat tog jag den dock igen och när hon vaknade och frågade efter den sa jag att jag hade lagt den i ett kuvert och skickat till Pippi den med ;) Det har alltså gått över förväntan, då både jag och M var lite tveksamma innan eftersom hon varit väldigt nappberoende på sista tiden.

Annars i veckan har jag jobbat lite, varit på pensionsmiddag hos en på jobbet som slutat nu, och igår var Meja på "fest" på förskolan för att fira Förskolans Dag. De hade bakat rulltårta dagen innan som de åt, och så hade de gått baklänges och fått medaljer :)

Jag måste ju även passa på att skicka ett stort grattis till M:s bästa kompis med flickvän som fick en liten flickbebis igårkväll! Mys!

madde

Det är så härligt även om man är JÄTTEgravid och smälter bort ibland!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress