- Ullared
Ja, som jag skrev igår spenderade jag måndagen och tisdagen med en tripp till Ullared, tillsammans med mamma & syskonen, och Juno då förstås! Även moster och morbrors fru samt lite kusiner var där, men det var inte såå mycket vi såg av varann ;)
 
På måndagförmiddagen åkte vi och lämnade av Meja för lek hos Tindra innan vi gav oss ut på vägarna. Efter en dryg ditresa med vägarbeten, långtradadare, McDonaldslunch och lite vila var vi äntligen framme! Gick ett par timmar där på kvällen på barnavdelningarna & kläderna. När vi kände oss klara åkte vi ner till stugan vi skulle spendera natten i, tog lite kvällsmat och däckade ganska tidigt.
 
Och innan det blir ramaskri om bilden på Juno i Bumbon, så är hon väldigt stark i nacken. Vill bara vara uppe hela tiden så därför kände jag att det var en bra investering.
 
På tisdagen blev det upp ganska tidigt för frukost, utcheckning och ny runda på varuhuset. Vi tog oss runt resten och åt lunch innan det var dags att åka hem igen. Jag kan säga att vår bil var hyfsat fullpackad... 2 hushåll, många julklappar inhandlade och en del skrymmande grejer. Tack och lov att vi hade takbox!
 
 
Så vad köpte jag nu då? Förutom alldeles för mycket? ;) Nej, skämt åsido, det gick åt alldeles för mycket pengar, men ändå inte till något onödigt som jag inte ändå skulle ha köpt så småningom. Mitt enda impulsköp var faktiskt Junos one-piece som ni kanske såg i gårdagens inlägg. 80:-, och det var ju inte så mycket i det stora hela ;) Annars blev det Bumbo-stolen, julgardiner till barnens rum, vårgardiner till vardagsrummet, fryspåsar, tandkräm, trosor & kalsonger, vinterjacka till Meja, julklappar till de flesta på min sida, färgpennor till Meja m.m. m.m. En salig blandning alltså! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress