121108 - Gnäll, sömn och Me&I-kläder
Denna lilla bebis just nu alltså, jisses! Emellanåt jordens gladaste, men mest frustrerad och arg just nu. Även då hon äter. Har funderingar om tidiga tänder, då blöjan just nu fylls många gånger per dygn. Sen märker man även annan frustration. Hon vill nämligen sitta! Sätter man henne lutad mot soffan, benen eller dylikt drar hon sig upp till sittande för att sedan stupa, vansinnig blir hon. Du är lite liten än lilla vän! ♥ Den tiden hon inte är sur eller så sover hon mycket för tillfället. Idag kunde jag till och med lägga ner henne en halvtimme så jag kunde slå in några farsdags- / födelsedagspresenter.
 
 
När vi hämtat Meja behövdes hennes kläder bytas, så hon fick inviga Me&I-kläderna. (De åkte dock av lika fort till förmån för en prinsessklänning med tillhörande krona.)
 
 
För övrigt tog hemvägen från förskolan över en timme idag... En viss 3-åring skulle stanna femhundrasjuttioelva gånger och dessutom gå en extralång väg hem.
Dryga ungar, det är tur man älskar er så ändå!
 
Johanna

Ja visst är det:)
Det är 1år och 9 dagar mellan mina grabbar:)

Vill du hjälpa mig va snäll!
Ska jag maila dig bilder då? El hur gör man?
Tack!
Kram

Johanna

Ja visst är det:)
Det är 1år och 9 dagar mellan mina grabbar:)

Vill du hjälpa mig va snäll!
Ska jag maila dig bilder då? El hur gör man?
Tack!
Kram

Johanna

Tack va snällt! Fixar det i helgen! Med allt! Trevlig helg kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress