121025 - Jobbträff
Idag har jag och Juno - efter att ha lämnat Meja på förskolan - varit iväg på träff med lite tjejer från jobbet som även de fått barn under sommaren. Vi hade ju lite babyboom där i våras, varenda vecka kläcktes nån ny som var gravid! ;) 5 mammor och bebisar blev det idag, en till skulle vi varit egentligen (sen är det två nu i höst med).
 
Himla trevligt hade vi i alla fall, vi fick frallfika och tiden bara sprang iväg! Blev några timmar med prat om både det ena och det andra, ja framför allt småttingarna då!
 
 
Nu har vi även hunnit laga och få i oss lite mat och så, och när jag har tagit disken ska jag kasta mig i soffan och stanna där resten av kvällen! Stort tack till M:s mamma & syster med som hämtade Mejan idag så jag slapp stressa hem :)
jenny

men gud så söt bild!
hade mammafika här idag och inte en endast liten en låg still längre som de första gångerna man träffades med mammagruppen.
nu var det smaka, klämma och känna på varandra som gällde.
härligt trots att man vill bromsa ibland.
kul att vi har barn i ungefär samma ålder, ska genast läsa vidare.
kram jenny
mamma till astrid 090507 o. alfred 120202

Johanna

Hej va härligt!! Vilka är vems barn:) kram

Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Sicka ena många söta bebisar:)!

Josefine

Ja, Lo är så superlik Nea tycker ju jag. Neas bebisålder ligger ju så färskt i minnet och jag ser det tydligt. Men alla håller inte med.

Ha en fin helg så ses vi kanske snart?
Kram och hälsa familjen!

Svar: Ja, det tycker jag verkligen! För länge sedan nu :/
Sussey

Towis

Saknar de där mammaträffarna nu när barnen börjat förskolan.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress