120913 - Vi klarade det! ;)
Första morgonen vi skulle rodda helt själva med dagislämning och allt utan att M var hemma på morgonen. Otippat nog gick det hur bra som helst och vi var på förskolan i tid! :) Allt flöt på och Meja gjorde det hon skulle för en gångs skull. Skönt!
 



Jag och Juno har bara varit hemma annars. Jag hade stora planer för dagen, med köksskåpsstädning och städning/rensning av Mejas garderob och byrå. Nu var det dock en bebis som var lite missnöjd och inte kom till ro idag, så det blev typ ingenting gjort. När vi skulle hämta Mejan igen kom jag på att jag kunde sätta henne i bärsjalen och då slocknade hon och har ni sovit lugnt där över en timme. Varför kom jag inte på det tidigare?!
 
Nu är i alla fall Mejan hemma igen och jag ska försöka få något gjort när den andra lillskruttan ätit lite.
 
Alfva - nu även med Barnprylsbloggen

Allvarligt talat, den där bilden ger mig fel signaler hela tiden. Haha. Måste vara ngåot skevt i huvudet på mig! ;)

Alfva - nu även med Barnprylsbloggen

Nej, det var bara att dyka upp där första dagen som man inte är föräldraledig igen, pjuh. Tänkte slippa att dyka upp där överhuvudtaget! ;)

Svar: Jo jag har samma plan ;)
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress