120925 - Ny vecka + gympavideo
I söndags eftermiddag hade Meja lite playdate med Tindra här hemma. Oj vad bra de leker nu!
 
 
Måndag igår och ny vecka. Innebär lugn förmiddag & sen vuxen-barn. Många barn igår och Meja lekte massa, och så fick vi underbart god nybakad äppelpaj med vaniljsås.
 

Blev en liten promenad med lillasyster hem till dem sen och umgicks med henne och lillebror.
 
 
Promenad hem igen och väntade in M innan lite soffmys och läggdags. Meja har faktiskt äntligen börjat lägga sig själv igen, peppar peppar, hoppas det håller i sig! Hon kommer dock in till oss ganska ofta på nätterna, började när Juno föddes, så det får vara så så länge. Inte lätt alltid att bli storasyster!
 
Underhåller med sång innan läggdags :)
 
Idag var det dagislämning som gällde när vi gått upp. Jag drog bara på mig slappkläder och utfodrade Meja lite snabbt, sen åt jag när vi kom hem igen. Efter frukost begav jag och Juno oss på veckans babycafé, och hör och häpna, hon var vaken under sångstunden idag ;) Uppskattade det lite med verkade det som, förutom i slutet då hon var hungrig. Gick sedan hem och åt lite lunch innan det var dags att hämta den stora skruttungen igen. Hon hade haft det så bra och varit ute och plaskat i massa vattenpölar (vilket hon för övrigt gjorde både på vägen dit och hem med, tur det finns regnkläder!).
 
 
Ikväll var det dags för gympan igen, och Meja var så duktig som vanligt. Bjuder på en liten video på hennes kullerbyttor :)
 
madde

Förstår du vad trist för mig? Jag har inte fått ett endaste leende från min lilla herre ännu o han är snart 9 veckor gammal....jag clownar mig o killas osv osv men jag väntar förgäves för han verkar inte tycka jag är ngt att le åt!

Svar: Men, vad tråkigt! =( Desto roligare när det väl kommer! ;)
Sussey

Johanna

Tjena! Härliga barn ni har! Tänkt se om du va sugen på ha en tupperware visning hemma hos dig i okt månad! Hade varit super trevligt! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress