Barnens kalas
Förra söndagen var det ju även dags för kalas med M:s sida för barnen. Blev som vanligt stressigt som tusan innan, jag & mamma var och städade det sista från lördagen i lokalen medan M fixade här hemma. När jag väl kom hem (kanske en halvtimme innan folk skulle komma) fick jag börja med maten och fixa i ordning mig själv lite snabbt. I alla fall, vi blev klara till slut. Jag har dock ingen koll på vad tjejerna fick av vem, utom ett par grejer.
Även jag fick presenter - presentkort på vad jag vill till huset av pappa och de, och en superfin scrappad tavla på barnen av M:s faster m.fl.
 
Maten bestod av varm smörgåstårta, och till efterrätt blev det glassbuffé på Mejas begäran. Gottgott!
Josefine

Är Meja med i Ikea-katalogen? Jag blev väldigt tveksam, men glömde ta en bild. Det är den från 2013

Svar: Njae, inte vad jag vet iaf ;)
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress