4:e advent och ögoninflammation
Jag har jobbat de två senaste nätterna. Varit galet trött, resultatet av att jag inte fick sova något vidare innan första, blir helt i ofas då. M börjar äntligen bli piggare här i alla fall, så imorgon blir allt "som vanligt", d.v.s. jag är själv med barnen ;) tjoho! Men, imorgon har jag bestämt att det ska bli en bra dag! Det är ju dags för lilla julafton här hemma minsann! 

Idag vaknade jag upp med igenklibbat öga efter att ha kliat ett par dagar. Ögoninflammation it is, jippie! Jag vill hemskt gärna kunna ha lite smink på mig i jul :-/ jag och barnen tog oss i alla fall in till stan en snabbrunda för att införskaffa strumpbyxor till Juno på Polarn då inga andra verkat ha, och sedan var vi och lyssnade på lillasyster med kören i kyrkan. Juno var inte stilla alls skulle jag vilja påstå, men det gick ju bra ändå... 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress