Sjukling..?
Igår förmiddag var barnen på förskolan en stund medan jag vilade och sov lite. När vi kom hem därifrån och Juno sovit märkte jag att hon var mycket lugnare än vanligt. Hon som alltid är precis överallt och på allting var plötsligt stilla och pysslade och satt i mitt knä i soffan och tittade på TV. Händer ALDRIG. En stund senare märkte jag att hon kändes varm, och mycket riktigt, 39.4 i temp. Inga andra symtom dock utom att hon varit småförkyld ett tag. Trött var hon i alla fall, och stackaren somnade halvstående i soffan efter maten. 


Idag var febern puts väck igen när jag kom hem från nattens jobb. Är alldeles som vanligt förutom lite extra gnällig. Märkte att hennes tand som varit på väg i över 2 månader äntligen verkar kommit igenom lite, så kanske det bara var det. Tyckte det var lite hög feber för det, men man vet ju inte... 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress