Bakhelg
Hade en bra lördag igår! M jobbade, men jag hann med en del ändå, spackla lite, diska & plocka undan. Framåt eftermiddagen blev jag och Meja sugna på att baka, så vi gav oss på att göra biskvier. De blev väldigt platta, då jag fick fyllningen lite för lös (stelnade dock i kylen sen), men väldigt goda! Och det är ju huvudsaken :)
 
 
När M kom hem fixades det pizzakits-pizza med 4 olika fyllningar - salami+paprika, skinka+ananas+banan+curry (till de andra två), skinka+champinjoner & tonfisk+paprika+lök. Så. Jäkla. Gott.
 
 Ska nog snart ta mig lite rester... ;)
 
Innan vi la oss fixade jag ihop en deg till surdegssemlor som fick vila över natten, och bakas klart på morgonen, och snart ska det bakas frallor. Ikväll är det nämligen dags för Me&I-party!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress