En måndag med fullt upp
Jag fattar inte att det redan är onsdag! Det var ju måndag precis...nyss? Tisdagen försvann nog på vägen, trots att vi gjorde massa.
 
I alla fall, måndagsmorgonen började med lämning av Meja på kyrkans barntimme, medan jag gick vidare till gymmet. Mötte sedan upp M och Juno där, gick hem och duschade och plockade ihop lite grejer och gick och mötte upp Meja. Vi körde som förra veckan, åt lunch där och stannade kvar även på vuxen-barn.
 
 
Det är så kul, båda barnen trivs verkligen där borta! Juno är aldrig glad så länge på golvet som hon är när vi är där, och Meja leker och pysslar för fullt!
 
 
Därefter gick vi hem och tog det lugnt ett tag och lagade mat och så, innan det var dags för kvällens frisörbesök för mig och Meja. Vi skulle gått dit, men när jag kollade ut på eftermiddagen vräkte det ner blötsnö, så mamma fick komma till undsättning ;) Förändring blev det minsann för mig, och Mejas lugg blev äntligen fixad! Bilder får ni sukta efter tills nästa inlägg!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress