En helt vanlig onsdagsmorgon
Klockan ringer. Jag tror det är ett skämt då jag är galet trött efter ännu en gnällig natt med bebisen.
 
Tvingar mig upp efter två snoozningar.
 
Går och byter blöja/kläder på bebisen som också vaknat och lyckats kissa ner hela sig genom blöjan.
 
Stora tjejen vaknar.
 
Fixar havregrynsgröt i micron till oss båda och äter under tiden bebisen ammas.
 
Lägger in bebisen i sängen hos pappan och säger hejdå. Klär på oss massa vinterkläder då det yr snö utanför fönstren, i massor.
 
Hämtar snowracern i garaget och pulsar till förskolan med stora tjejen i släptåg.
 
Pulsar vidare till gymmet och tvingar mig igenom ett 30-minuters konditionspass.
 
Pulsar hem igen, pussar sambon och han går hemifrån.
 
Äter lite mellis i form av kvarg & banan.
 
Slänger mig i soffan med bebisen. Som skriker, gnäller och skriker. Förbannade tand, kom upp!
 
Bebisen somnar. Lyckas få ihop ett litet inlägg till diskussionsforumet till distanskursen jag läser.
 
Bloggar.
 
Allt ovanstående genomfört i zombie-tillstånd. Undrar om jag skulle försöka sova en stund..?!
johanna

hej
ville du hjälpa mig med en ny sida och header eller vad det heter? kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress