Inte mer innedagar (och Me&I-party)
Igår när vi bakat klart och dammsugit av lite så kom det massa mammor för att kolla in Me&I's vårkollektion! Massamassa fint, och jag hade kunnat köpa nästan allting... Det blev i alla fall en klänning till Juno och T-shirt + mössa till Meja.
 
Idag har vi bara varit hemma & inne, förutom en liten promenad till affären för att i alla fall få lite frisk luft. Nu förstår jag varför vi alltid försöker ha något planerat varje dag! När vi kommit hem från affären och Meja hade ätit lite apelsin, vägrade hon gå och tvätta händerna. Jag sa att hon inte fick gå någon annanstans förrän hon gjort det, då hon var så kladdig efter apelsinen om händerna. Det slutade med att hon fick sitt längsta utbrott någonsin och jag höll fast henne... Helt okontaktbar i typ 40 minuter och vägrade lyssna på någonting. TIll slut somnade hon, och jag gick och åt socker. Eller inte socker såklart, men kaka. Så gick det med de "rena" vardagarna, men jag behövde det verkligen ;)
 
När lugnet lagt sig...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress