Renovering och drömmar
I onsdags morse åkte jag och Juno in till stan och fikade med MVC-föräldragruppen en stund. På hemvägen åkte vi förbi och köpte lite färg och så, och sedan spenderade jag och M resten av dagen (förutom medan vi var på BVC på kontroll då) med renoveringen i sovrummet. Jag bredspacklade en vägg (jisses vilken tid det tar!) och lite på en annan. Snartsnart får vi börja med det roliga! Golvet vi har köpt är fint! Men, tid tar det, när vi inte hinner hålla på så ofta...
 
 
Annars sitter jag mest och drömmer mig bort just nu. Kan någon bara ge mig ett antal tusenlappar så vi kan få åka iväg till värmen ett par veckor? I-landsproblem, javisst, men åh vad det suger i magen! Menmen, sovrummet håller ju längre... ;) Hoppas vi! Tur vi i alla fall har Malmö att se fram emot!
 
Johanna

Gud så härligt vill med åka iväg till ett varmare land!

Så mysigt med en tripp till Malmö! Endast du och gubben eller?

Jag och Stoffe va iväg 5 dagar i Paris över påsken förra året!så underbart skönt kunna ladda batterierna och bara få vara tillsammans han och jag!
Skulle behöva det nu med:)
Kram och trevlig helg!

Svar: Nej, det är hela familjen som ska iväg. Förhoppningsvis hinner vi ladda batterierna lite ändå, utan massa måsten!
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress