Rutiner & renovering
Här har ni mig igen. Försökte lägga upp ett inlägg från mobilen i måndags men det ville sig inte, så ni har fått klara er utan inlägg ett par dagar, då jag inte hunnit sitta vid datorn något!
 
I måndags körde vi i alla fall på den vanliga rutinen - kyrkans barntimme/träning, lunch och sen vuxen-barn. Barnen älskar!
 
Igår och idag har M varit ledig, så vi har hårdkört i sovrummet, och äntligen börjar det hända lite som syns! Har målat runt fönstren + dörrkarmen och väggarna är nu till största delen "vävade" och grundmålade, och gipsskivor har kommit upp på den vägg där det skulle det... Bara den väggen kvar med väv och färg nu, sen ska den "riktiga" färgen på. Spännande, spännande!
 
 
Idag på förmiddagen smet jag i alla fall iväg lite för en träff med föräldragruppen! Mycket trevligt som vanligt, och det verkade Juno med tycka, och även Meja som också var med. På eftermiddagen blev det en liten sväng till lekparken också tillsammans med Tindra. Aktivering av barn behövs ju liksom fast vi renoverar ;)
 
 
...HAHA, märkte att första meningen i tredje stycket kunde missuppfattas lite! ;)
Josefine

hahaha det hade inte jag tänkt på om du inte skrivit så!! Men gu vad kul!! ;)

Mamma

Precis vad jag skulle kommentera;)! Det lät nåt det;))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress