Sköna söndag!
Söndagen är nog en av mina favoritveckodagar! De veckor M är ledig då, annars är det sådär skoj. I morse när vi efter lite sovmorgon (Meja placerades vid TV:n och Juno lyckades vi få att somna om efter ett tag) ätit frukost gick jag, Meja, lillasyster och kusinerna ner till simhallen som vi hade alldeles för oss själva. Jag simmade massa längder och de andra badade och lekte. Perfekt!
 
 
 
Därefter har vi gått här i söndagslunken och ändå fått en del gjort. M har slipat det sista i sovrummet och fått väck det mesta av slipdammet, vi har plockat undan, fått undan lite tvätt och jag har dammsugit av. Lillasyster var här och lekte lite med tjejerna efter badet också.
 
Nu sitter M här med några till och spelar TV-spel så jag passade på att få mig lite datortid! Juno sover på mig och Meja är mest intresserad av vad som händer på TV:n :) Kebabsallad är intagen och jag känner mig skönt trött av simningen innan. Kommer somna gott sedan!
 
Nathalié - Äntligen gravid! BF 27/3 <3

Hej hej,

jag har en toppentävling igång på bloggen där man kan vinna en Carena lieback lux sulky värde 749 kr.

Var gärna med! Om du inte gillar såna här kommentarer ber jag om ursäkt.

Ha en bra dag!

Tävlingen hittar du här: http://yarp.blogg.se/2013/february/tavla-om-en-carena-sulky-lieback-lux-2.html#comment

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress