Vår i luften
Vilken alldeles fantastisk, ljuvlig dag det är idag! Jag kan liksom inte bli sur i detta vädret! Snön rinner (jag gillar iofs snö, men nu räcker det!), solen skiner och det är klarblå himmel. Vi började morgonen - alldeles för tidigt - med en Juno på solskenshumör. När vi väl kommit upp gick vi och lämnade Meja för att gå vidare upp till mamma och de och hämta vagnen som var kvar där. Men, jag kunde ju bara inte gå dit och inte mer! Jag förlängde rundan, två gånger, vilket inte är likt mig. Jag var ändå trött i ryggen, men jag ville bara fortsätta gå och gå. En kombination av solen och den senaste tidens träning skulle jag tro...
 
I alla fall, efter lite fralla med lillebror gick vi till en (kirurgen-)jobbarkompis och träffade de mammorna och bebisarna. Mycket trevligt, och vi fick våfflor - som jag av någon anledning suktat efter i en vecka nu! Juno var lika sjövild som vanligt...
 
När vi hämtade Meja fick hon stanna och leka lite i lekparken på skolgården, och jag fortsatte njuta av solskenet. Jag fortsätter nu med för övrigt, sitter med datorn i knät på uteplatsen tillsammans med Meja som äter kex och dricker Mer :)
 
Ingen overall idag inte!
 
Och dessa istappar jag fotade i förrgår, är numera helt borta!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress