- Mitt 2012, juli till december
Juli
 
Jag gick hemma och blev mer och mer höggravid. I var på diverse marknader och jag höll på att fixa och dona här hemma. Jag började öva mig på att fota manuellt. M gick äntligen på semester och vi njöt av massa god sommarmat. Vi fick i alla fall några fina sommardagar. Mejas födelsedag firades med smörgåstårtor och kolatårtor.
 
 
Augusti
 
Jag började tröttna på graviditeten, och var nog ganska grinig. Försökte dock njuta av vår gemensamma ledighet ändå. Jag fyllde år mitt i den utdragna förlossningen. Ut kom sedan världens finaste Juno! Meja blev en stolt storasyster! Hon började även på sin efterlängtade gympa.
 
 
September
 
Vi sprang på mamma-barn-aktiviteter och kom in i vardagen någorlunda. Jag var lite ledsen för kameran var ivägskickad av Expert, som gick i konkurs under tiden. Det löste sig i alla fall till sist, men inga roliga bilder togs den månaden ;)
 
 
Oktober
 
Vi hade härligt höstväder och var ute en hel del! Jag och tjejerna skådespelade i en film... Det firades lite halloween och Meja blev på begäran en fin pirat! Sista dagarna på månaden var jag och Juno i Ullared och shoppade julklappar och annat.
 
 
November
 
Meja gympade på, och älskade det mer och mer för varje gång. Juno började på babysim,vilket hon älskade! Vi firade M på fars dag med frukost på sängen och ett par små paket. Juno döptes och firades av nära och kära med sällskap och fina presenter. Avslutade månaden med lite julbak och adentspynt.
 
 
December
 
Meja hade avslutning på gympan och det genomfördes några luciatåg för henne och även ett för Juno. Stackars Juno fick öroninflammation och fick genomgå en antiobiotikakur. Jag inhandlade fotobakgrunder som vi övade lite med, och insåg att jag behöver en bra blixt för att ta bra bilder med dem. Det firades, såklart, jul med nära och kära och året avslutades sådär med influensa, vilket gjorde att vi fick fira in det nya året hemma själva.
 
 
Hoppas alla får ett bra 2013!
Sotnosen!

Härliga bilder! ;)

God fortsättning på det nya året!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress