Härlig dag
Gårdagen var jättebra! Jag har varit lite depp sista tiden annars, inte känts som någon mening med något och det mesta har varit rätt trist. Skönt med lite vardag igen då så man har lite mer aktiviteter! Jag tror det är det jag behöver. I alla fall, M var ledig igår med oss. Jag lämnade Meja på förskolan på morgonen första gången efter julledigheten och sen gick jag hem igen och vi somnade om. Till 20 i 11 ;) M tog sig sedan bort till gymmet och hämtade upp Meja igen, jag passade på att måla naglarna och gosa med Juno.
 
 
Vi tog sedan en promenad runt byn hela familjen innan vi förberedde maten och gick till första gympan för terminen. Gick sedan hem, gjorde klart fiskgratängen, åt och hamnade i soffan när Meja lagt sig. Plöjde Sons of Anarchy som M fick i julklapp, nya beroendet på kvällarna!
 
Alfva

Jag väntar fortfarande på att fastna i Sons of Anarchy - men jag kan inte tycka det är så bra. Varför? (Förh an är ju löjligt snygg den där pöjken - så jag vil lju gärna)

Mamman till L & L

Åh vilken söt syskonbild!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress