Översovning
I lördags jobbade M eftermiddag och kväll. Jag och tjejerna hade dock sån tur att mamma och de skulle iväg över helgen och syskonen därför skulle "passas" av oss. Sällskap!
 
Vi åkte upp till dem först på dagen, och åt lite lunch, fikade och kollade på TV. Framåt kvällen åkte vi och hämtade pizza och åkte hem hit för mat, chips och film. Lillasyster skulle sova på soffan, så såklart ville Meja det också. De såg ut att ha det så mysigt så :) Lillebror sov ute i gäststugan, andra gången vi haft användning för den till sömn ;)
 
 
På morgonen gick jag och tränade medan syskonen hade Juno (och Meja när hon vaknat) och på hemvägen köpte jag med mig ciabatta som vi åt till frukost innan det var dags för Meja att gå till simskolan. Det gick jättebra och när jag hämtat henne igen tog vi lite lunch och mys så här hemma och uppehöll oss sedan hos mamma och de resten av dagen. Mysig helg!
 
Mamma

Ser mysigt ut:)! Tack för " passet", det gick ju bra trots att farfar blev sjuk!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress