På måndag börjar allvaret
På måndag börjar allvaret. Då ska jag förutom allt "det vanliga" och en sovrumsrenovering hinna med att plugga 50%. Ibland undrar jag om jag är klok... Men visst, vi tar det ofta ganska lugnt på förmiddagen om vi inte ska iväg på något, så då kanske jag har en stund över. Sen får jag väl läsa när jag går och lägger mig. Kursen är Sex & samlevnad i ett hälsofrämjande perspektiv och behandlar framför allt ungdomar. Bra kurs inför framtida barnmorskearbete!
 
 
Jag skulle ju egentligen läst ytterligare en kurs efter denna, men då det var väldigt dyra böcker och nästan all litteratur var på engelska kommer jag hoppa den. Känns som det kommer ta tillräckligt med tid med denna, relativt lätta litteraturen.
Mamma

Du kommer att klara det gumman!! Säg till om du behöver hjälp:))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress