Trotsutbrott

Jisses och sautan vilket trotsutbrott Meja hade idag... När vi var på väg hem från förskolan och hade kommit drygt halvvägs hem orkade hon inte gå sa hon, och ville bli buren. Jag sa nej (för det är inte speciellt långt och jag vet att hon orkade egentligen) och de sista 150 metrarna hem tog nog 20 minuter. Hon låg på marken och gallskrek, satt på marken och skrek, och stod och hoppade och skrek. Till slut hade hon iaf, en bit bakom oss, vrålande gått med ända hem. Herregud vilken pers!

Annars spenderades förmiddagen med lite kladdmuffinsbak och föräldragrupp, och en Juno på ljuvligt humör. Eftermiddagen har varit lite värre.

 

Josefine

Oj då! Tur hon har humör, då har du all anledning att äta godis på kvällarna! ;)

Svar: Haha, gilla-knappen saknas här ibland ;)
Sussey

Johanna

Ahhaha dessa barn! Devin är precis likadan!
Skriker sätter sig ner, ibland kan han slå till mig! Usch det kokar inom mig men bara går och lossar som ingenting då blir han ännu argare:)
Kram

Alfva

Jag behöver väl knappast säga att A är lite likadan till och från? Hon och Meja verkar ju vara lite sådär vansinnigt bångstyriga och envisa båda två. Bra med viljor - bara lite tuffare att vara förälder till dem.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress