En lugn natt

Igår var jag och barnen på stranden med en kär vän, men mer om det i ett eget inlägg när jag lagt över bilderna från kameran.

I alla fall, efter det när vi ätit middag och så så passade jag på att slänga ihop en deg till lite pizzabullar som kan vara bra att ha hemma till lite mer strandhäng eller så. Sov en stund medan den jäste och bakade sedan ut dem, gooott var det! Sov dock inget bra alls, men natten har varit luuugn här på barnavdelningen inatt. Lite antibiotika och så, annars inget speciellt. Har passat på att läsa igen alla massa blogginlägg jag låg efter typ ett par veckor via bloglovin i telefonen. Det ska bli ruskigt skönt att hem och sova sen!

För övrigt bakade ju jag och Meja hamburgerbröd häromdagen med, så nu är frysen full med lite nybakat!

Johanna

Åå döm ser helt underbara goda ut! Har du receptet? Kram

Svar: Finns här på bloggen om man går via menyn där uppe :)
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress