Träningspass med duktiga tjejer
I lördags morse var jag iväg för att träna med Militärmamman Frida som hade bjudit in AllaKanTräna-Ida att hålla pass med ett gäng härifrån! Perfekt inför Tjejmilen... Hur trevligt och kul som helst, och jobbigt. Ida körde löpskolning och intervaller och därefter (när vi redan var trötta och svettiga) höll Frida i ett styrkepass i stationer. Jag har haft träningsvärk på ställen där jag inte ens direkt kände så tydligt att jag tränade, typ mellan skuldrorna och baksida lår. Annars blev det mycket plankan-övningar m.m. Jag har stulit lite bilder av Frida & Ida som ni kan få ta del av för att se vad vi gjorde :)
 
Frida - Militärmamman

Bra att du kände av träningen! Det märktes att du brukar träna och du kunde därför ta ut dig ordentligt så det var ju bra!
bra jobbat!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress