In & tävla!
Nu har ni chansen att genom min blogg vinna valfritt armbandsur, accessoar eller pryl från Runns.se, i butiken hittar du bl.a. klockor, t-shirts och kläder.
 
Det du tävlar om är ett presentkort på Runns.se värt 250:-. Det finns väldigt mycket saker att välja på, jag hittade själv en hel del jag skulle kunna tänka mig!
 
Jag tävlar hos sussey.blogg.se om ett presentkort hos Runns.se. Tävla här du med!
 
För att vara med och tävla ska du göra följande:
- Skriva en kommentar i detta inlägg med vilken produkt på Runns.se du tycker om mest, samt varför just du ska vinna. Skriv även med ditt fullständiga namn.
 
För ytterligare vinstchans kan du göra följande:
- Länka till tävlingen i din blogg (eller på Facebook om du inte har någon blogg), i ditt inlägg ska länkar till Runns.se & mig + detta inlägg vara med samt bilden här ovan. Du kan förslagsvis kopiera texten under bilden.
- Skriva en ny kommentar med länk till ditt blogginlägg / facebookinlägg
 
Lycka till! Tävlingen pågår till den 14/7-13.
Marike Wikström

Jag gillar skarpt wraparmbandet med klocka o fjäril. Jag borde definitivt vinna eftersom jag är född 5 minuter försent och därför ALLTID kommer 5 minuter för sent till avtalade tider. Behöver en extra klocka eftersom den jag har är för "fin" och då får den ligga oanvänd hemma på byrån istället. Smart? Nää

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress