Stödstrumpor från Vårdväskan

Jag har fått äran att testa ett par stödstrumpor från vardvaskan.se! Jag tycker stödstrumpor är jätteskönt att gå med på jobbet, och har det ibland (när jag orkar med ansträngningen att ta på dem :P). Jag fick hem det nya paret häromdagen och provade dem såklart samma kväll på jobbet. Än så länge är jag jättenöjd, de känns som att de är i samma kvalitet som de jag har sedan tidigare som är från Apoteket och Pahne. Möjligen var det lite mindre kompression i dessa, men då jag inte har några besvär utan har dem för att underlätta bara, var det inget som störde. Däremot kan jag tänka mig att de är lite stora om man är mindre än jag är, då jag ändå hade minsta storleken. Men men, nöjd hittills absolut. Återkommer när jag tvättat dem och använt igen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress