Fredag. Igen.
Tycker det är fredag hela tiden? Veckorna går så galet fort ju! Det är lite sorgligt med tanke på att det faktiskt inte är hemskt länge kvar tills jag ska börja jobba... Några pass ska jag in redan i maj, det är faktiskt ganska snart. Får hoppas att det blir i alla fall några veckor till med föräldraledigt i höst sen, allt beror på hur det ser ut med jobb och så. Haha, även om det är en stor osäkerhet att inte ha något jobb så är det på ett sätt lite skönt att inte veta ;)
 
I alla fall, har varit en ganska lugn dag här hos oss. Jag har försökt komma igång med hemtentan lite som vi håller på med nu, men blev väl typ 2 meningar skrivna. I alla fall bestämt vad jag ska skriva om och hittat en vetenskaplig artikel som behandlar ämnet, så det är ju alltid något!
 
Sedan har det ju varit babysim, som vanligt, och så har vi varit en runda i affären jag och tjejerna. Skulle gått lite längre ner till trädgårdsaffären och köpt blommor till balkonglådorna, men jag fick veta att det skulle bli blixterkallt igen framöver och så blåste det som attan idag, så det fick vara så länge. Ikväll ar jag och Meja ätit tacogratäng till fredagsmiddag (M jobbade kväll) och Juno fick macka för första gången. Uppskattat! Har nu avslutat kvällen med lite smak av sommaren - jordgubbar med vaniljkvarg. Mmmm! Går ju inte alls upp mot svenska, men galet gott ändå! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress