Fredagsdejt med tårta
I fredags var det dags för ett träff med vännerna, och även avslutning med gåtävlingen. Eftersom jag förlorade (efter att ha snittat drygt en mil om dagen i över 3 veckor gav jag upp och struntade i vilket :P) stod det på min lott att göra tårta till detta tillfälle. Tyvärr blev bottnen inte bra och bara ramlade sönder, så min planerade fina tårta såg ut som jag-vet-inte-vad. Men, god var den i alla fall! Mörk chokladbotten med mosade hallon i, täckt med ahlgrensbilar-fluff!
 
 
Dagens gick fort och herregud vad stökigt det var här hemma sen! 5 vuxna och 9 barn inkl. mat och fika till alla sätter sina spår... Vi satt ute hela tiden, men barnen sprang ju lite överallt och lekte och drog fram varenda leksak i Mejas rum som sedan låg utspridda över hela hennes rum och även i resten av huset. Puh! Hemskt trevligt hade vi i alla fall, så det var värt det =)
Josefine

Ja jag håller med. Det är jätteroligt att ha dokumenterat. Det väcker minnen och även om jag missade första ridturen kommer jag minnas massa annat från den dagen när jag kikar på den bilden!
Tack för god tårta och sällskap! Nästa gång tycker jag vi kör ett städrace innan resten av gänget lämnar! Ses snart igen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress