Sämsta - och samtidigt bästa - bilden på mycket länge

Alltså dessa två idag, när jag läst saga i en övertrött Mejas säng efter förskolan. Sötaste jag sett på länge. Och oj vad vi hann saker när 2 barn sov samtidigt och inte kunde stöka ner eller pocka på uppmärksamhet :) skönt med ett avbrott ibland!

Malin

Hej! Har bara lite frågor kring hur det känns att komma tillbaka och jobba nu när du varit mammaledig. Känner du att du någonstans att du "tappat" något av det du lärt dig under utbildningen under den tiden. Och en annan fråga hur kändes det att börja jobba efter examen? Varför jag frågar är för att jag själv snart är färdigutbildad ssk och tycker det känns lite skrämmande att stå på egna ben.

Kram

Svar: Jag har nu svarat på din fråga i ett eget inlägg -> http://sussey.blogg.se/2013/may/svar-pa-fraga.html Kram!
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress