Sommarsöndag
Åh, vad jag älskar att försommarvärmen har kommit! Blåser gör det en del, men det är inget vi märker av på vår baksida ändå ;)
 
Idag har vi fått en försmak på sommarens soliga lediga dagar (vilket ju för mig inte blir så väldigt många, då jag ska jobba). När vi vaknade i morse stack jag ut på en joggingtur och när jag kom tillbaka gjorde jag och Meja amerikanska pannkakor till frukost. Efter det sedvanliga hemmafixet skulle vi sedan bege oss mot Karlskronas stolthet Glassiären... KUL verkligen då att bilen startade. Batteriet stendött... Grannen ryckte snällt ut så vi kunde starta med startkablar och vi kom iväg till slut och avnjöt den utlovade glassen. Meja valde lakrits och jordgubb med lakritsströssel, och jag tog Dumle, persika-hallon & mjukglass. Mums!
 
 
Hemma har vi sedan suttit i solen, hängt tvätt och köpt hem pizza :) Hej svullardag!
 
Johanna

Ååå va gött!!!! Hoppas kunna ta glassicären i helgen är ju så sjukt gott!! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress