Förbannade lungor
Dagen blev i alla fall lite bättre än förväntat, Meja har varit på hyfsat okej humör efter morgonens bryt. Efter lite plock på förmiddagen gick vi ut en sväng, M höll på ute i boden och jag tänkte räfsa löv... Gick sådär kan jag säga! Hann räfsa ihop 3 högar innan jag blev helt andfådd och slut. Förbannade sjuka, ge med dig någon gång! Min kortison-kur är slut nu, och är fortfarande risig =( Slemmig hosta och tungandad till och från. Fick åtminstone lite frisk luft, sen gick jag in och sydde i stället!
 
En liten stund fick jag hjälp i alla fall!
 
Meja pysslade lite med limpistolen inne sedan med, och så har hon varit på gympan efter lite uppehåll för Danmark och höstlov. Superskoj tyckte hon! Själv spenderade jag kvällen på kören för lite energipåfyllning (och julkänslor, men jag motar dem än så länge!).
 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress