Fotolek
Idag på förmiddagen var jag och barnen på biblioteket för att lyssna på sagostund. Jag och Juno satt med förstaa 3 minutrarna, sen tyckte jag att hon hördes lite för mycket så vi gick ut och läste pekböcker i stället ;) Meja tyckte det var kul i alla fall!
 
När vi hade myst med lite film hemma, ätit lunch och jag och Juno sovit middag bestämde vi oss för att plocka fram kameran och leka lite. Meja ville ta fram tygerna, men jag kom på att nu har vi ju faktiskt en vit vägg :D Inte världens bästa ljus dock, men jag hade lite idéer jag ville testa. Blev dock inte så bra... ;) Prova måste man ju i alla fall!
 
Test med lampa snett framför motivet. Får inköpa ett par till om det ska bli bra tror jag ;)
 
Vanliga med inbyggda blixten. Men nja, det gillar jag inte.

Och så blev även årets julkort tagna - tror jag! Men de får ni minsann inte se än :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress