Min självständiga lilla tjej!
Tack för responsen på stjärngosseinlägget! Vad tycker jag nu då? Självklart ska hon få vara det hon vill vara på luciatåget (så länge det är inom lucia-"området", kanske inte cowboy eller spindelmannen). Eftersom hon nu sagt ett par veckor att det är stjärngosse hon vill vara (efter att tidigare varit bestämd om lucia ett tag) så är det klart hon ska vara det. 

Meja är fullt medveten om att det är pojkar som brukar vara stjärngosse oftast, hon sa nämligen häromdagen - "Mamma, visst kan tjejer också vara stjärngosse om man vill?!" Såklart man kan mitt hjärta! Du får vara precis den du vill! 

Hon är ju väldigt självständig och lillgammal av sig min stora tjej! Som när hon förra veckan själv ringde frisören och meddelade att hon ville klippa sig ;) hon har aldrig problem med att ringa om något eller gå och köpa något själv eller så, tycker snarare det är roligt. Hade varit skönt om man kunde hålla i det, då jag alltid tyckt det varit jobbigt att ringa samtal och så. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress