Mysfredag
OBS! Skulle publicerats fredags natt men gjorde inte det av ngn anledning. 

Ja, det blev verkligen en riktigt mysig fredag idag! Undantaget kvällen kanske ;) 

Jag fick lite sovmorgon efter att Juno fått lite välling vid halv 7. Vaknade av klockan vid 8, och Juno fick jag dra upp vid halv 9 för att vi skulle hinna till fsk där hon hade extratid idag. 

Medan hon var där hade jag och Mejan lite egentid och lekte med dockskåpet och Barbiedockor ;) efter vi hämtat Juno tog vi raka vägen till bussen mot stan där vi lekte i lekparken, åt lunch på Subway med mamma, och så gick till badet med bästa mammorna (-1), och barnen förstås! 

Juno var helt galen i badet, gick rätt ut hela tiden tills hon inte nådde längre och bara försvann. När jag fiskade upp henne bara skrattade hon! Meja trivdes också, och simmade omkring som en liten fisk. Hon simmar nu ca 5 meter under vattnet, dock inte med några riktiga ben- och armtag.
Väl hemma efter lite handling också var det middag och så skulle jag försöka sova lite när M kommit hem. Gick sådär kan man väl säga pga massa liv, så här sitter jag nu på jobbet framåt 05 och är så galet trött!! Har varit sedan 03. Jag längtar efter sängen... 
Josefine

Ja du det ska bli så himla kul att fixa med lekrummet. Har en massa bra idéer och det kliar lite i fingrarna redan ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress