Sjukling
Misstänker att det börjar bli lite tråkigt att läsa hur synd jag tycker om mig själv. Men seriöst, man kan tycka att man efter över två månader bör börja bli frisk, och inte bli däckad med feber också... I fredags när jag hämtat barnen efter att jag sovit kände jag att jag började må konstigt, och en stund senare började jag frossa och tog tempen. 

Lägg till 0,5 på den. Jag är väldigt feberkänslig, så när jag har 39 är jag inte pigg. Alls. 

Höll på att bryta ihop helt där på kvällen då det dessutom var M:s jobbhelg och han därför jobbade kväll. Tur jag i alla fall har världens bästa Mejan, som dukade fram mackor till kvällsmat, helt själv ❤️ 

Igår morse erbjöd sig mamma att ha barnen, guld värt!! Så de var där under förmiddagen, och jag låg i sängen. Förflyttade mig ut till soffan och låg där på kvällen... 

Idag fick kraftansträningen bli att gå med Meja till simskolan, och hem... Blir andfådd av att gå typ 50 meter så jag höll på att tuppa av efteråt. Nu är hon på dop. Skulle jag med varit, men trodde ni det eller? Nej... 

Tur att någon fick vara med i alla fall! 
Josefine

Men hua! Inget kul alls att vara sjuk. Jag var det i flera veckor förra hösten, men jag lät inte Niclas jobba då - haha det är jag alldeles för ynklig för. Vi är nog lika temperaturkänsliga du och jag - jag ligger pall när jag har 38.

Kommenterar inte stjärngosse-inlägget, för du vet garanterat var jag står:)
Kram kram, vi hoppas på en träff SNART!!

Josefine

Krya på dig - menar jag också så klart. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress