Tjej som stjärngosse?
Det börjar ju dra ihop sig mot jul och nyår, och det övas för fullt till lucia både på fsk och barntimmen! 

Den senaste veckan har Meja pratat om att hon vill vara stjärngosse. Vad skulle ni tycka om detta? Skulle ni "låta" er 4-åriga tjej vara detta om hon ville? 

Jag är helt klar över vad jag tycker, men vill höra era åsikter :) motivera gärna! 

MAXI's reklamblad som kom idag! 
Frida - Militärmamman

Ser inga som helst konstigheter i det. På med strut och stjärna och hoppa in i ledet! /Från hon som dagligen går klädd i slips...

Alfva

Jag tycker den typen av val tyder på stark karaktär hos barnet, hon vet att de andra tänker vara lucia, tärna eller nissar och vill ändå vara stjärngosse. Ganska underbart tänker jag, så absolut!

Mamma

Jag tycker att hon ska få vara stjärngosse om hon vill det:)! Det kommer perioder i livet när man inte får välja allt❤️!

Elin

Klart en tjej kan vara stjärngosse!!! För ett par år sedan ville Stina vara snopp i luciatåget, där satte jag dock stopp. Vet inte om övriga åskådare uppskattat en snopp i tåget ;)

agge

När jag va liten ville jag alltid klä ut mig till en prostituerad, vet inte riktigt varför. Men jag o Stina (snopp) hade ju kunnat vara ett riktigt radarpar;) Men stjärngosse e lysande, de kommer ju alltid in sist i tåget och alla vet vi ju att man spara det bästa till sist:)

johanna

Klart hon ska få vara stjärngosse!!! är min åsikt!!
Hade någon av mina pojkar velat vara lucia/tärna hade dom fått det,herregud dom är så små än låt dom få välja! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress