Världens bästa Juno!
I morse begav vi oss upp tidigt allihop, för att lämna barnen halv 7 innan det var jobbdags för oss. Första riktiga dagen för Juno, och första hon skulle äta frukost där, och lunch och mellanmål för den delen ;) Mejan är ju inte heller van vid så långa dagar, och har längtat efter att få äta frukost på förskolan.

När jag gick på lunch passade jag faktiskt på att ringa Junos avdelning för att fråga hur det gick. Lite svårt att släppa sådär när man inte vet alls. Svaret var dock bra - hon hade varit superglad hela förmiddagen, inte behövt sova något på morgonen och ätit massor med mat. Somnat hade hon gjort innan de ens var ute med vagnen genom dörren ;) 

Med andra ord - det här har gått hur bra som helst!! 


Fast visst blev hon superglad då hon såg mig genom fönstret när jag kom för att hämta :) hon kom springande i full fart och slängde sig i min famn, och jag har fått massa pussar och kramar sen. Sötfis! 

Lite lasagnemiddag är nu intagen och jag är så. jäkla. trött. Inte van vid att upp och jobba så tidigt ;) nätterna är bättre! Får se om jag orkar sy lite på tjejernas kalender sen när de somnat eller om det får bli TV... 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress